2006040542 |
La cultura de l'Índia i la seva comunitat a Catalunya |
2019-2020 |
Seminari. Internivells: Ed. Infantil-Primària-Secundària |
|
|
|
7/11/2019 - 16/1/2020 (20 hores) de 18:00h a 20:00h |
|
ST Comarques |
|
Casp, 15 (Barcelona)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei de Llengües Estrangeres i d'Origen
|
| |
|
|
| |
Accessos |
Plànol
|
Inscripció |
12/09/2019 - 27/09/2019 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Formació per donar a conèixer la cultura de l'Índia que ajudaran a entendre millor les diferents situacions amb les que els docents es troben a l'aula en relació amb l'alumnat i les famílies d'origen indi.
|
| |
Objectius |
- Facilitar al professorat un coneixement sobre l'Índia i la comunitat índia.
- Relacionar el sistemes educatius català.
- Introduir conceptes bàsics sobre els diferents trets culturals indis
- Apropar-se a la població catalana d'origen indi
- Facilitar coneixements per combatre l'estereotip i el prejudici.
|
| |
Continguts |
L'Índia; país i societat
Geografia de l'Índia
Educació i sistema educatiu
Religions a l'Índia
Gastronomia, festivals nacionals i culturals i esports a l'Índia
Comunitat índia a Catalunya
|
| |
Avaluació |
Assistència
Participació
Tasques d'investigació al voltant dels continguts de les sessions.
|
| |
Requisits de certificació |
Assistència mínima: 80% de les hores de formació
Participació activa als espais de diàleg de l'activitat.
Disseny d'una proposta d'actuació útil pel centre educatiu d'un dels àmbits abordats a la formació.
|
| |
Persones destinatàries |
Docents d'infantil, primària, secundària, cicles formatius, centres de formació d'adults, escoles oficials d'idiomes.
|
| |
E-mail |
dserran5@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dijous |
07/11/2019 |
1800 |
2000 |
Sessió 2 |
dijous |
14/11/2019 |
1800 |
2000 |
Sessió 3 |
dijous |
21/11/2019 |
1800 |
2000 |
Sessió 4 |
dijous |
28/11/2019 |
1800 |
2000 |
Sessió 5 |
dijous |
12/12/2019 |
1800 |
2000 |
Sessió 6 |
dijous |
09/01/2020 |
1800 |
2000 |
Sessió 7 |
dijous |
16/01/2020 |
1800 |
2000 |
|
| |